06.04 Мистецтво
Вітаю! Тема. Телебачення. Галерея сучасних українських серіалів.
"Відділ 44", "Поганий хороший коп", "Центральна лікарня", "Слуга народу", "Гвардія".
Телереклама. Мистецький вплив телереклами. Музині відеокліпи. Розважальні телепрограми, ток-шоу, реаліті-шоу, талант-шоу. Актуальні проблеми та специфічні засоби сучасних ток-шоу.
Прочитайте тему в підручнику, дайте відповіді на запитання. Під час карантину зверніть увагу на вказані програми та фільми телебачення.
https://drive.google.com/open?id=1VM9dyo7ljVZlMcfBwCKEOZ68RHqT1ifQ
"ПЕРЕРІЗИ І РОЗРІЗИ".
Тема 1 Перерізи. Загальні відомості про перерізи. Графічне зображення деяких матеріалів у перерізах. Накладений переріз.
Пропоную нотатки до нової теми.
УРОК Завдання
Можете писати на пошту, слати завдання. lwlysenko.1962@gmail.com. Успіхів!
Тема уроку "Музеї"
Для творчих учнів пропонується створити рекламні плакати, буклети чи листівку до Міжнародного дня музеїв( 18 травня).
Вітаю вас, 9-класники! На жаль, жодної роботи не отримала. Навіть не зрозуміло, чи взагалі не намагаєтесь вивчати тему, чи не відкриваєте сторінку. Пишіть, що не розумієте. Не соромтесь.
https://drive.google.com/open?id=1VM9dyo7ljVZlMcfBwCKEOZ68RHqT1ifQ
07.04 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Всім привіт. Якщо ви зайшли на свою сторінку-спробуйте ознайомитись з новою темою. Для тих, хто розуміє важливість креслення - опануйте нову тему."ПЕРЕРІЗИ І РОЗРІЗИ".
Тема 1 Перерізи. Загальні відомості про перерізи. Графічне зображення деяких матеріалів у перерізах. Накладений переріз.
Пропоную нотатки до нової теми.
УРОК Завдання
13.04 МИСТЕЦТВО
Доброго дня! Сподіваюсь, що ви дисціпліновані учні і навчаєтесь за розкладом. Як будуть події розвиватись надалі, одному Богу відомо. Але ж навчатись ви маєте, щоб успішно закінчити школу. І такий іспит як карантин ми маємо пройти разом.
Тема уроку "ФОРМИ ПОШИРЕННЯ МИСТЕЦТВА, ФОРМИ ЗБЕРЕЖЕННЯ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ"
Мистецтво- один із найважливіших засобів пізнання світу та самопізнання. Бібліотека- культурно освітній заклад. Види бібліотек.
Пропоную вам навчальну презентацію. Сподіваюсь - сподобається. Познайомтесь з кращими бібліотеками світу, України. Вам варто про це дізнатись.ПРЕЗЕНТАЦІЯ
Дайте відповіді на питання наприкінці параграфа.
14.04 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Вітаю вас 9-класники. Не зовсім впевнена в тому, що ви розібрались в новій темі. Але ж хочеться вірити, що так.. Тоді продовжуємо рухатись далі.
Слідуюча тема "Переріз як спосіб виявлення поперечної форми предмета"
Нотатки до теми Завдання
Будь ласка розберіть завдання. Уважно все перечитате. Найголовніше - розберіться. Обов'язково в зошиті виконайте завдання.
Будь ласка розберіть завдання. Уважно все перечитате. Найголовніше - розберіться. Обов'язково в зошиті виконайте завдання.
Можете писати на пошту, слати завдання. lwlysenko.1962@gmail.com. Успіхів!
21.04 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Всім привіт! Найщиріші вітання з Великодневим святом. Бажаю здовов'я і наснаги.
Все минеться, повірте, все наладиться.
А поки спілкуємось дистанційно.
Тема: Винесений переріз. Правила виконання. Винесений переріз, розміщений на продовженні лінії перерізу.
ЗАВДАННЯ. За головним виглядом деталі виконати винесений переріз на
продовжені лінії перерізу. / в зошиті/ Надсилайте на мою lwlysenko.1962@gmail.com
Наприклад:
.
Виконати винесений переріз деталі.
27.04 МИСТЕЦТВО
Вітаю!!! Вивчаємо тему "Форми збереження мистецької спадщини". Сподіваюсь, що ви познайомились з бібліотеками світу. Якщо ще не переглянули презентацію - поспішайте. Є багато нової інформації.
Тема уроку "Музеї"
Одна з найцікавіших тем. Познайомтесь з музеями світу віртуально, можливо в дорослому житті вам пощастить побачити в реальності. Музеїв в різних країнах багато, в них зберігаються найцінніші скарби різних народів. Це варто вашої уваги. ПРЕЗЕНТАЦІЯ. Ще пропоную один урок за даною темою. Обов'язково подивіться. Презентація 2
Наприкінці навчального року ( можливо 25.05) буде проведене контрольне тестування. Воно пройде в онлайн-режимі в визначений час, час на відповіді буде обмежений ( десь 15 хвилин). Тестування мають пройти всі учні. На сайті колегіуму буде розміщений розклад підсумкових робіт по всіх предметах. Бажаю успіхів
28.04 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Вітаю вас, 9-класники! На жаль, жодної роботи не отримала. Навіть не зрозуміло, чи взагалі не намагаєтесь вивчати тему, чи не відкриваєте сторінку. Пишіть, що не розумієте. Не соромтесь.
Наступна тема. Винесений переріз, розміщений поза контуром зображення деталі.
Прак. робота. За кресленням деталі виконати переріз поза контуром зображення.
Текст + презентація
Приклад роботи
Завдання
Перекресліть зображення деталі. Побудуйте переріз , що позначений Б-Б за вишезазначеним прикладом, тобто поза контуром зображення. Роботу виконайте на форматі А4. Надішліть фото роботи на елек. адресу lwlysenko.1962@gmail.com
04.05 Мистецтво
Доброго дня! Вітаю вас 9-класники! Продовжуємо знайомитись з формами збереження мистецької спадщини. Сьогодні пропоную вам темуМузеї України
Питання до розгляду:
-Історико - культурні заповідники України
- Пам'яткиУкраїни зі списку світової спадщини ЮНЕСКО
-Віртуальний тур дерев'яними церквами України зі світової спадщини ЮНЕСКО
-Національний художній музей України, Національний художній музей України,
національниймузей імені А. Шептицького у Львові, Одеськийархеологічний музей
- Етнографічні музеї
- Музей писанки в Коломиї
-Національний музей народної архітектури та побуту в селищі Пироговому
Перегляньте запропоновану презентацію. https://drive.google.com/open?id=1v2m-SyHD-0-pKYsMHDjAYncf0Dzensts
Виконайте творче завдання "Я - законодавець" Внесення пропозицій щодо змін в національному законодавстві для ефективного виконання законів України стосовно збереження її національної спадщини. Надсилайте свої пропозиції на мою елек. адресу lwlysenko.1962@gmail.com
Вивчить тему: підручник стор. 197-220, дайте відповіді на запитання по ходу тексту. Уважно розгляньте фото на сторінках підручника.
05.05 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Вітаю вас 9-класники! Прикро, що ви не надсилаєте роботи, хоч мусите це зробити, завершення навчального року не за горами.
Сьогодні розглядаємо тему
РОЗРІЗИ. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО РОЗРІЗИ.ПРОСТІ РОЗРІЗИ.ФРОНТАЛЬНИЙ РОЗРІЗ
Матеріал підручника - уважно прочитайте, розгляньте приклади, порівняйте перерізи та розрізи, чим відрізняються, яке з зображень дає більше інформації.
Практичне завдання. За графічним зображенням деталі виконати вигляди спереду і зверху. Побудувати і позначити фронтальний розріз.
Виконані завдання присилайте на вайбер 098-44-67-684 чи елек. lwlysenko.1962@gmail.com
12.05 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Доброго дня. Тема РОЗРІЗИ продовжується.
Розглядаємо "Загальні відомості про розрізи. Прості розрізи. Фронтальний розріз. Профільний і горизонтальний розрізи.
Завдання до уроку
Завдання
Практична робота
Завдання №1. За виглядами та розрізами знайдіть наочні зображення деталей та їх профільні розрізи. Відповіді запишіть у таку таблицю в зошиті.
Вигляди і розрізи
| 1 | 2 | 3 |
Наочні зображення | |||
Профільні розрізи |
Надсилайте виконане завдання на мою адресу lwlysenko.1962@gmail.com чи вайбер 098-44-67-684
18.05 Мистецтво
Доброго дня! Наступна тема"Значення мистецтва в діалозі культур. Діалог культур-основа самозбереження людства. Культурне розмаїття."
- Форми і методи проведення діалогу між культурами: регіональні і міжнародні конференції, конкурси, фестивалі, пересувні експозиції всесвітньо відомих художників
Прочитайте стор. 220-223 про роль засобів масової інформації, варто знати, що означає масова культура, інформаційна культура.
Стор 223-230 присвячені саме останній темі.
19.05 Трудове навчання
Доброго дня 9-класники! Чому ви не виконуєте завдання? Що сталось? Ви не розумієте завдання чи просто ігноруєте?
Виконайте останнє завдання
Практична робота
Вигляди і розрізи
| 1 | 2 | 3 |
Наочні зображення | |||
Профільні розрізи |
Завдання
Чекаю креслення.
адреса lwlysenko.1962@gmail.com
вайбер - 098-44-67-684
Чекаю креслення.
25. 05 Мистецтво
25.05 - підсумкове тестування з мистецтва, з 13.00 годиниадреса lwlysenko.1962@gmail.com
вайбер - 098-44-67-684
Комментарии
Отправить комментарий