09.04 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Всім привіт! Проект на створення торбинки - продовжується. Нагадую вам, що на сайті колегіуму я вже розміщувала матеріали, додатково ще раз пропоную презентацію https://drive.google.com/open?id=1onDdHNAJsGgANiGRr1bbhOwnvoRr0XGA
Не нехтуйте трудовим навчанням, виконуйте завдання, будьте відповідальними, організованими та терплячими. Творчості та натхнення вам!
15.04. Образотворче мистецтво
Вітаю всіх, хто зайшов на мою сторінку.
Тема уроку "Ландшафтний дизайн як засіб організації середовища"
Пропоную вам навчальну презентацію. Ознайомтесь з нею, ознайомтесь з особливостями організації парків, специфікою ландшафтного мистецтва. Спробуйте при виконанні творчої роботи сформувати навички та вміння проектувати природнє середовище. Пам'ятка
Завдання, яке ви повинні виконати полягає в створенні макету паркового куточка "Сад моєї мрії". Для виготовлення роботи візьміть пластилін, кольоровий та білий папір, площину( картон, фанеру на якій будете створювати макет)ПРЕЗЕНТАЦІЯ
16.04 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Доброго дня! Ви вже, сподіваюсь, наближаєтесь до фінішу. Слідуючий урок 23.04 - останній в цьому проекті. Якщо відновляться заняття - роботи повинні бути готовими. А поки тема уроку "Виготовлення та оздоблення виробу". Ви маєте уявлення про результат своєї роботи.
Ви можете сфотографувати роботу та надіслати на вайбер (098-44-67-684)чи електр. пошту ( lwlysenko.1962@gmail.com).
Бажаю успіхів! Чекаю ваших робіт.
Ви можете сфотографувати роботу та надіслати на вайбер (098-44-67-684)чи електр. пошту ( lwlysenko.1962@gmail.com).
22.04. Образотворче мистецтво
Привіт 7класники! На жаль карантин не закінчився і ми продовжуємо навчатись і працювати дистанційно. Дуже прикро, що ви зовсім не надсилаєте роботи і я не можу констатувати факт, що ви працюєте і виконуєте програмний матеріал. Щоб наприкінці року вам виставити оцінки - ви маєте обов'язково надсилати роботи. Адресу ви бачили.Наступна тема "Дизайн інтер'єру"
Познайомтесь з новими поняттями : фітодизайн, біодизайн, аквадизайн, етнодизайн. Писанка - атрибут народних обрядів, оздоблення ними приміщень.
Творче завдання: Виготовити Великодню композицію для оздоблення інтер'єру.
Презентація, подивіться, скористайтесь прикладами.
23.04 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Доброго дня , 7-класники!
Проект на створення торбинки завершується і я маю побачити ваші роботи. Карантин продовжено, але ж треба поставити оцінки за виконану роботу. Будь ласка, надішліть на вайбер (098-44-67-684)чи електр. пошту ( lwlysenko.1962@gmail.com) фото своїх робіт. Сподіваюсь на розуміння.
Чекаю протягом тижня .
22.04. Образотворче мистецтво
Вітаю вас 7-класники.
Тема уроку "Країна фестивалів"
Друзі, вам необхідно познайомитись з такими питаннями:
- історія виникнення фестивалів
-особливості організації музичних, театральних, арт-фестивалів,
- етнофестивалі
-призова та сувенірна продукція
Творче завдання
розробити макет головної нагороди фестивалю кубку( ліплення), пам'ятної статуетки. Запропонуйте власний варіант головної нагороди свята.
Обовязково сфотографуйте та надішліть фото
Обовязково сфотографуйте та надішліть фото
Матеріал для роботи - пластилін
30.04 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Доброго дня, 7-класники! На жаль, жодного фото від вас не побачила. Прикро. Не працювали, щось не вийшло, проігнорували? Якщо так - не розумно, ганебно. Поки чекаю...
Слідуючий проект розрахований на 3 уроки.
Тема . Технологія побутової діяльності та самообслуговування.
Об'єкт проектно- технологічної діяльності "Я - СПОЖИВАЧ"
Основна технологія: технологія придбання продуктів харчування та інших товарів
Чи ви завжди уважно читаєте етикетки на придбаних в крамниці товарах. Яка там є інформація, для чого чи для кого, що можна дізнатись, прочитавши етикетку. Завдання вам буде слідуючим: візьміть будь-який продукт, що купують ваші батьки в магазині ( ті що мають упаковку: солодка вода, чай, чіпси, консервовані продукти та ін.). Уважно прочитайте. Про що ви дізнались?
ЕТИКЕТКА - прочитайте, це цікаво.
Маркування - цікавий матеріал.
Вітаю! Продовжуємо попередню тему "Маркування споживчих товарів"
Завдання: Розгляньте етикетки на побутових товарах. Знайдіть необхідні знаки та символи, спробуйте їх зрозуміти, розшифрувати. Дізнайтесь про склад тих продуктів, які часто вживаєте. Чому важливо знати з яких складових виготовляється продукція. Це важливо знати.
Всім привіт! Добігає кінця курс образотворче мистецтво. Остання тема присвячена майбутньому
Мета урок
- найсучасніші винаходи футуристичного дизайну в архітектурі, інтер'єрі, техниці та електрониці.
- Актуальні питання сьогодення: економічність, екологічність,технологічність, інформаційність.
Обовязково надсилайте свої роботи на мою елек. адресу lwlysenko.1962@gmail.com
Вітаю! Продовжуємо попередню тему "Маркування споживчих товарів"
Познайомтесь зі штрих-кодом та з його зашифрованою інформацією. Це не лише корисно, а й цікаво. https://drive.google.com/open?id=190thwhZS58DUohaiS-ZcVk5ieuplodKy
Уважно прочитайте інформацію про маркування товарів. На основі отриманої інформації виконайте лабораторно-практичну роботу в зошиті. Результати надсилайте на електрону адресу lwlysenko.1962@gmail.com
20.05. Образотворче мистецтво
Вітаю вас 7-класники! Закінчуються наші останні уроки образотворчого мистецтва. Я не могла ,навіть, уявити, що вони закінчаться саме так. Ну що ж сприймаємо так як є.
Отож, я вас вітаю з тим, що в наступному році вже не буде такого предмету. Розумію, що вам було дуже важко на моїх уроках, бо талант за гроші не купиш. За тих хто зовсім не міг подолати лінощі та примусити якось виконувати завдання - прикро , уроки закінчились.
Остання тема "Перевір свої знання"
Спробуйте оцінити свій рівень засвоєння теоретичних знань і опанування практичними вміннями. Чи вдавались вам творчі уявлення, логічне мислення, уміння узагальнювати матеріал, робити висновки; чи не "страшно" до рук взяти пензлика, кольорові олівці. Сподіваюсь, що ви згадаєте наші уроки, вони для багатьох з вас стали корисними.
Програма 7 класу мала назву "Діалог традицій і новаторства". Думаю, ви розумієте, що розвиток сучасного мистецтва спирається на досягнення минулих поколінь. В цьому і є сенс нашої культури - поєднати минуле і сучасне.
Я вам пропоную подорож до
https://drive.google.com/open?id=1tj1P-1i2WHjX5M0Pgrqr8jj6DvwUZKNZ
26.05. Образотворче мистецтво
Привіт 7-класники! Це останній урок і ми підсумовуємо знання, що мали отримати протягом 7 класу. На жаль, ви не були працьовитими та не виконували плідно завдання.
Пропоную вам тести , спробуйте відповісти на питання та надішліть на мою адресу
Тести Чекаю!
Тема першого уроку :Маркування споживчих товарів
Чи ви завжди уважно читаєте етикетки на придбаних в крамниці товарах. Яка там є інформація, для чого чи для кого, що можна дізнатись, прочитавши етикетку. Завдання вам буде слідуючим: візьміть будь-який продукт, що купують ваші батьки в магазині ( ті що мають упаковку: солодка вода, чай, чіпси, консервовані продукти та ін.). Уважно прочитайте. Про що ви дізнались?
ЕТИКЕТКА - прочитайте, це цікаво.
Маркування - цікавий матеріал.
06.05. Образотворче мистецтво
Вітаю вас 7-класники.
Тема уроку "Країна фестивалів"( продовження)
У вас ще є час попрацювати над темою: макет головної нагороди фестивалю кубку. Сподіваюсь, що ця робота не стане для вас складною. Чекаю ваших фото.
07.05 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Вітаю! Продовжуємо попередню тему "Маркування споживчих товарів"
Наступна тема
"Склад продуктів. Індекс "Е" та його значення".
Завдання: Розгляньте етикетки на побутових товарах. Знайдіть необхідні знаки та символи, спробуйте їх зрозуміти, розшифрувати. Дізнайтесь про склад тих продуктів, які часто вживаєте. Чому важливо знати з яких складових виготовляється продукція. Це важливо знати.
13.05. Образотворче мистецтво
Всім привіт! Добігає кінця курс образотворче мистецтво. Остання тема присвячена майбутньому
ФУТУРИСТИЧНИЙ ДИЗАЙН ПОГЛЯД У МАЙБУТНЄ.
Мета урок
- найсучасніші винаходи футуристичного дизайну в архітектурі, інтер'єрі, техниці та електрониці.
- Актуальні питання сьогодення: економічність, екологічність,технологічність, інформаційність.
Завдання: розробити ескіз проекту "ВУЛИЦЯ МАЙБУТНЬОГО"або ж "ТРАНСПОРТ ХХІ СТОЛІТТЯ".
Пропоную подивитись вам презентацію. Так легше буде працювати над темою.https://drive.google.com/open?id=169cNvk-HqPoRLGlxQKM4Tnz4lQBIYii9
Обовязково надсилайте свої роботи на мою елек. адресу lwlysenko.1962@gmail.com
або ж на вайбер 098-44-67-684
Роботи слід надіслати до 20.05. Не пізніше. Всі вчителі заповнюють класні журнали. Я в тому числі.
Ваші оцінки важливі. Будьте відповідальними! Бажаю успіхів.
14.05 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Вітаю! Продовжуємо попередню тему "Маркування споживчих товарів"
Наступна тема: "Попереджувальні символи. Спеціальні символи та їх значення. Штрих-код і його закодований зміст"
Практично-лабораторна робота.Познайомтесь зі штрих-кодом та з його зашифрованою інформацією. Це не лише корисно, а й цікаво. https://drive.google.com/open?id=190thwhZS58DUohaiS-ZcVk5ieuplodKy
Уважно прочитайте інформацію про маркування товарів. На основі отриманої інформації виконайте лабораторно-практичну роботу в зошиті. Результати надсилайте на електрону адресу lwlysenko.1962@gmail.com
20.05. Образотворче мистецтво
Вітаю вас 7-класники! Закінчуються наші останні уроки образотворчого мистецтва. Я не могла ,навіть, уявити, що вони закінчаться саме так. Ну що ж сприймаємо так як є.
Отож, я вас вітаю з тим, що в наступному році вже не буде такого предмету. Розумію, що вам було дуже важко на моїх уроках, бо талант за гроші не купиш. За тих хто зовсім не міг подолати лінощі та примусити якось виконувати завдання - прикро , уроки закінчились.
Остання тема "Перевір свої знання"
Спробуйте оцінити свій рівень засвоєння теоретичних знань і опанування практичними вміннями. Чи вдавались вам творчі уявлення, логічне мислення, уміння узагальнювати матеріал, робити висновки; чи не "страшно" до рук взяти пензлика, кольорові олівці. Сподіваюсь, що ви згадаєте наші уроки, вони для багатьох з вас стали корисними.
Програма 7 класу мала назву "Діалог традицій і новаторства". Думаю, ви розумієте, що розвиток сучасного мистецтва спирається на досягнення минулих поколінь. В цьому і є сенс нашої культури - поєднати минуле і сучасне.
Я вам пропоную подорож до
Музею сучасного українського мистецтва
До зустрічі на уроках мистецтва!
21.05 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Привіт всім! Остання тема міні-проекту "Технологія малярних робіт"
Сподіваюсь, що корисна інформація потрібна кожному. Передивиться презентацію, зверніть увагу на правила проведення таких робіт, особливо зверніть увагу на безпеку під час проведення таких робіт.
https://drive.google.com/open?id=1tj1P-1i2WHjX5M0Pgrqr8jj6DvwUZKNZ
26.05. Образотворче мистецтво
Привіт 7-класники! Це останній урок і ми підсумовуємо знання, що мали отримати протягом 7 класу. На жаль, ви не були працьовитими та не виконували плідно завдання.
Пропоную вам тести , спробуйте відповісти на питання та надішліть на мою адресу
Тести Чекаю!
28.05 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ
Вітаю вас , 7- класники! Сьогодні останній урок і тема його "УРОК -АУКЦІОН"
Пропоную вам сьогодні цікаві ідеї. Ви повинні зрозуміти, що в житті треба бути оригінальною, творчою людиною. Самому висовувати цікаві ідеї або ж скористатися цікавинками, що пропонують непосидючі винахідники . Саме такі ідеї в відеороліку
Бажаю веселого, сонячного, здорового літа!!!
Комментарии
Отправить комментарий