6 клас

10.04 Образотворче мистецтво

Привіт всім. Якщо ви зазирнули на свою сторінку блогу - ви творча людина. Пропоную вам нову тему "БАТАЛЬНИЙ ЖАНР". Термін батальний означає бойовий, битва.
Створіть тематичну двофігурну композицію "Бій лицарів". Ви можете використати пластилін і зробити об'ємну композицію, можете виконати малюнок. В підручнику знайдіть тему, познайомтесь з творчостю художників, хто захоплювався саме батальним жанром. Спробуйте виконати завдання. Свої роботи надсилайте на мою пошту  lwlysenko.1962@gmail.com. Рада буду побачити ваші малюнки. Успіхів!



15.04  ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Вітаю вас. Проект над яким ми працюємо "ПИСАНКА". Пропоную вам проявити креативність, творчість і створити до свята оригінальні писанки, шкрябанки методом фантазування або біоформ. Для розширення ваших знань та вмінь ознайомтесь з презентацією та докладіть власних ідей. Для виконання завдання приготуйте різні матеріали: можете розфарбувати фарбами, зробити аплікацію,  прикрасити стразіками, мереживом, мотузками, бісером та ін.   ПРЕЗЕНТАЦІЯ   , ПРЕзентація


17.04 Образотворче мистецтво

Доброго дня, любі 6-класники! Скучила за вами. Вірю, що скоро закінчиться карантинне перебування вдома і ми повернемось до нормального життя. А поки продовжуємо спілкування ( на жаль ви майже не заходите на мою сторінку) дистанційно. Ми продовжуємо знайомитись з різними жанрами в образотворчому мистецтві.

 Тема уроку "МІФОЛОГІЧНИЙ ЖАНР"


Згадайте давньогрецькі міфи. Пригадайте незвичайні пригоди грецьких  героїв та богів, особливості костюмів давніх греків. Завдання полягає в створенні ілюстрації до міфів Стародавньої Греції. Презентація. Бажаю творчості і наснаги!  Чекаю ваших малюнків.


22.04  ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ

Доброго дня, 6 класники! Проект "Писанка" завершується. Будь ласка , надішліть фото своїх писанок на мою пошту. Я чекаю, маю поставити підсумкові оцінки. Нехтувати навчанням не слід. Навчальний процес продовжується дистанційно. lwlysenko.1962@gmail.com



24.04 Образотворче мистецтво

Привіт всім! На привеликій жаль - карантин продовжено. Ми піклуємось про своє здоров'я і дбаємо про різностороннє навчання. Скоріш за все навчальний рік закінчиться в режимі дистанційного навчання. Дуже прошу надсилати фото з роботами, інакше мені важко буде виставити річні оцінки.  Сподіваюсь, що ви розумієте  яка непроста ситуація склалась.


       Тема уроку. Релігійний жанр ( біблійна картина)

 Дізнайтесь відповіді на такі питання:
      -побудова біблійної картини
      -Традиції та особливості біблійного жанру іконопису
      -композиція за біблійним сюжетом.

Подивіться роботи художників, які працювали в цьому жанрі.

Я. Йорданс "Чотири євангелісти"
О. Новаківський "Хрещення Русі"
М. Врубель "Богоматір з немовля", Покрова Святої Богородиці

Створіть тематичну композицію за біблійним сюжетом "Різдвяні свята", "Водохреща"

Зразок






ПРезентація

 БАЖАЮ УСПІХІВ!















29.04 Трудове навчання

Привіт всім!!!  Пропоную вам     новий проект  №8 "Брелок"

 Шановні учні, на жаль, вам самостійно слід познайомитись з технологією плетіння брелка, браслету. Розумієте, що плести можно з декоративних шнурков, з різнокольорових мотузок, тоненьких стрічок та бісеру. Але ж все поступово.

   Тема 1, 2 уроків "Вибір та обгрунтування теми проекту ( брелка, браслету).                   

Планування роботи з виконання проекту"

Виконання графічного зображення


В інтернет -мережі достатньо є відеоуроків, щоб навчитись плести. Подивившись роботи-аналоги, спробуйте визначитись з майбутньою  власною роботою.  Згадайте послідовність роботи над  проектом. 
     В зошиті намалюйте брелок чи браслет, який ви обрали. Подумайте, що вам потрібно для майбутньої роботи. Якщо у вас зараз немає необхідних матеріалів - не біда. Плести можна з будь- яких мотузок. Головне - навчитись. А я буду вам допомагати. Поки пропоную плетіння зі стрічок.

Успіхів!!! Пишіть та надсилайте свої роботи.


06.05 Трудове навчання

Вітаю вас 6-класники!. Продовжуємо роботу над проектом №8 "Технологія плетіння брелків, браслетів" Якщо ви вже налаштувались на роботу, якщо вже спробували  плести - МОЛОДЦІ!!!
    Якщо лише збирались, подивились відеоуроки, підібрали необхідний матеріал та подивились роботи-аналоги - теж добре. Тоді продовжуйте та навчайтесь різним новим вправам. Доречі, для роботи можно використовувати: стрічки, мотузки, декоративні шнурки.  Використовуйте схеми плетіння. Надсилайте роботи  на мої координати. Бажаю успіхів!!




08.05     Образотворче мистецтво


Вітаю всіх! Ми пройшли цікавий мистецький шлях протягом навчального року. Ми познайомились з різними жанрами образотворчого мистецтва. Згадайте їх. Якщо згадали - молодці, значить уроки не пройшли дарма. 
      На останок тема "ВІРТУАЛЬНІ ПОДОРОЖІ ДО ХУДОЖНІХ МУЗЕЇВ"  і Я ВАС запрошую у мистецьку подорож. Сьогодні на черзі - музеї Києва.


Ітак, перша подорож.



Національний художній музей України (Київ) [Електронний ресурс].-  Режим доступу: http://namu.kiev.ua/,



Поділиться, які музеї ви відвідували? Чи хотіли б побувати в художньому музеї в реальності?



13.05 Трудове навчання


     Привіт 6 -класники! Завершується проект "Технологія плетіння брелків, браслетів". Сьогоднішній урок - останній. Ви маєте надіслати  свої роботи.  Прошу своєчасного  виконання. Чекаю ваших робіт до  20.05.

      Всі вчителі заповнюють  класні журнали. Я також маю заповнити сторінки  образотворчого мистецтва. Сподіваюсь, що дехто працював відповідально. Але ж оцінки повинні мати всі.  Потурбуйтесь про те, щоб уникнути  проблем та завершити  6 клас. 
    Чекаю робіт та сподіваюсь на порозуміння. Моя адреса на цій сторінці. 



15.05     Образотворче мистецтво


Доброго дня, діти! Тема "ВІРТУАЛЬНІ ПОДОРОЖІ ДО ХУДОЖНІХ МУЗЕЇВ" продовжиться і сьогодні. Сподіваюсь, вам сподобається. 
   На це раз запрошую вас у віртуальну подорож музеями світу. Сучасна молодь повинна бути дуже розумною. Станьте на крок вихованими та культурними громадянами.












 [


20.05 Трудове навчання

Вітаю вас! Сьогодні тема присвячена особливостям 
 прибирання житла.

Як ніколи ця темаактуальна особливо в період пандемії, тому що всі ми знаходимось вдома і повинні добре дбати про чистоту приміщень. Я знаю, що ви є помічниками своїх матусь та прибираєте не тільки свою кімнату, а й інші кімнати загального вжитку чи окремих членів родини. 
Робіть це грамотно. Я вам пропоную переглянути деякі правила. Не нехтуйте порадами і ви допоможете своїм близьким і  збережете комфорт та затишок свого житла.


https://drive.google.com/open?id=1XaS6jrOkbBrZwE5HOmhtcl_fgxmMqrje


22.05     Образотворче мистецтво


Доброго дня, діти!

Сьогодні я знов запрошую вас відвідати  найвідоміші музеї світу. Я вірю, що в своєму дорослому житті ви обов'язково відвідаєте кращі музеї реально, а не віртуально



Сподіваюсь, що вам сподобається. Вдалого перегляду!

20.05 Трудове навчання


Вітаю вас  6- класники. Ось і підійшов останній урок. На жаль, ви так і не навчились спілкуватись дистанційно і хто знає, чи не стане такий спосіб буденним в наступному році. 

Остання тема!  "Здоров'я  та краса мого волосся" .
Ви маєте добре знати   - технології догляду за волоссям
                                       -  тип вашого волосся
                                       -  яким чином пов'язані зовнішній вигляд волосся та загальний  стан 
                                          здоров'я людини.

Прочитайте посилання, це корисно для вас.

Тестові завдання
1. Скільки разів на тиждень рекомендують мити голову?
А 1 раз
Б 2 рази
В 3 рази
2. Шампунь потрібно змінювати…
А один раз на місяць
Б один раз на квартал
В один раз на півроку
Г один раз на рік

3. У якій воді краще мити волосся?
А у м’якій
Б у жорсткій
В у твердій

4. Для розчісування волосся краще використовувати…
А щітку з натуральною щетиною
Б щітку з поліетилену
В щітку з інших штучних матеріалів
Г усі перелічені щітки


Бажаю здоров'я!



29.05     Образотворче мистецтво

        Любі діти, вітаю вас з завершенням навчального року!
Сподіваюсь, що  справжні уроки продовжаться в слідуючому 
  році. Бажаю радісного, сонячного, здорового літа!

На останок пропоную відвідати Версальський палац.

До зустрічі!












Комментарии