10 клас

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

03.04 Мистецтво 

Тема. Подорожуємо Індією. Індійський танець. Індія- визнана "академія" танцю Символічність танцювального мистецтва. Індійський класичний танець і його основні елементи. Чхау-танець масок.




06.04 Громадянська освіта

Всім привіт! Сподіваюсь, що ви зайшли на свою сторінку.

Тема уроку РИНОК ПРАЦІ

Тема 6. Стор підручника.149-151(відповісти на питання після параграфу)
Пропоную нотатки конспекту
https://drive.google.com/open?id=1wCXcoF1nNfaQfC9wDx28UxfIrn90MucM

07.04 МИСТЕЦТВО

Вітаю вас! Продовжується подорож Індією. 

Тема уроку "КІНЕМАТОГРАФ ІНДІЇ".Особливості індійського кіно, його актори та кращі фільми. Самобутність національної школи, насиченість музично-танцювальними епізодами. Болівуд-найбільша у світі кіноіндустрія. Творчість режисера і актора Раджа Капура. ІІндонезійський театр тіней ваянг-куліт.

 Домашнє завдання в презентації, стор. підручника 70-71.Дайте відповіді на запитання. Слідуючий урок підсумковий.

08.04

Громадянська освіта

Вітаю! Ми завершуємо розділ 

"Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту"

  Остання тема 7  "Лобіювання інтересів та корупція"

Пропоную  нотатки  конспект (тисніть тут) та презентацію    https://drive.google.com/open?id=1rvE-a4RODP3VWQ8A5_-hzM4YpglvgsIJ

Домашнє завдання у конспекті. Підготуйтесь до  тестування.

10.04 МИСТЕЦТВО

Доброго дня 10-класники! Закінчується наша подорож Індією. Якщо ви регулярно знайомились з викладеним матеріалом, якщо мали інтерес і самостійно дивились на ютуб-каналі цікаві відео, тоді певним арсеналом знань ви оволоділи. Поділіться враженнями, пишіть на lwlysenko.1962@gmail.com. Це теж діюча пошта. Пропоную вам інтерактивну вікторину. Чекаю  відгуків
вікторина


13.04.  ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Привіт всім. Пройшов місяць карантину, сподіваюсь, що дехто з вас іноді відкривають мої уроки. Сьогодні - практична робота, яку я вам пропоную
https://drive.google.com/open?id=1TbfKgzYeDUI1hgmTwA7cs-0ZYu6hJ1tN
Обов'язково пишіть в зошиті. Відчуваю, що ви зрозумієте тему. Труднощі здолаємо разом!



15.04 Громадянська освіта

Вітаю вас 10-класники. Розумію, як непросто нам з вами долати труднощі, що сталися. Ми мусимо пройти це випробування. Лише надія на те, що все минеться, повинна стати мотиватором  в подальшому житті. Намагайтесь навчатись в звичному режимі за розкладом. 

 Практичне заняття "Аналіз попиту  на ринку праці і складання резюме"

Пропоную вам переглянути навчальні презентації та нотатки конспекту уроку.
В підручнику практичного заняття немає, лише теорія. Практичне заняття

Презентація


17.04 МИСТЕЦТВО

Вітаю вас, любі 10-класники! Пройшов час, ми закінчили з вами тему і сьогодні починається нова мистецька подорож 

"АРАБО-МУСУЛЬМАНСЬКИЙ КУЛЬТУРНИЙ РЕГІОН"

Тема уроку. Передумови формування арабо-мусульманського культурного регіону. Специфіка розвитку культури. Характерні риси і особливості культури арабо-мусульманського регіону. Значення ісламу - панівної релігіїв країнах Близького Сходу. Мекка. Медресе. Поняття "каліграфія" і "орнамент" як основа художньої творчості мусульман.

Для кращого розуміння теми пропоную презентацію. Ознайомтесь з новою темою. Поцікавтесь характерними особливостями розвитку регіону, впливом релігії на архітектуру арабських країн.

Стор. підручника 72-73 ПРЕЗЕНТАЦІЯ


21.04 МИСТЕЦТВО


Привіт всім! Продовжуємо мандрувати, на жаль,  теж дистанційно.

Тема уроку. Архітектура арабського Сходу .

Дізнайтесь про культові й світські споруди: мечеті, медресе,караван-сараї, ринки. Типи мечетей: арабська, іранська і турецька. Мінарет, муедзин. Мечеть пророка Магомета в Медині.
Найголовніший храм мусульманського світу - Кааба у Мецці.. Блакитна мечеть у Стамбулі. Мечеть Ханського палацу в Бахчисараї. Мечеть Аль-Рахма ("Милосердя") уКиєві. Синтез декору й архітектурної споруди. Культурні взаємовпливи: палац Альгамбра. "Велика мечеть ( мечеть Омейядів) у Дамаску; Мечеть Куббат ас-Сахра ( "Купол скелі"); сучасна архітектура.  Презентація

Виконайте творче завдання:  Архітектурний пейзаж "Палац для Шехеразади"

Зичу здоров'я! До зустрічі!


22.04 Громадянська освіта

      Вітаю вас, 10-класники! Зустріч в школі на жаль знов відкладена, це означає, що дистанційне навчання продовжується.
        На жаль, я не впевнена, що ви опрацьовуєте необхідний матеріал, виконуєте практичні завдання. Як буде виглядати завершення навчального року - ще не зрозуміло, одне відомо, що підсумкові оцінки мають виставити всі вчителі. Тому не ігноруйте окремими предметами, в тому числі громадянською освітою, дистанційне навчання не за вибором , а за програмою. Прошу надсилати виконані завдання на  lwlysenko.1962@gmail.com.Попрацюйте з тестами /стор. 157-158/.

       Ми закінчили розділ 6 "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту". Вам необхідно виконати та надіслати. 12 запитань


Розділ 7.  УКРАЇНА, ЄВРОПА, СВІТ

Тема уроку. Інтеграція та глобалізація. Витоки та процес європейської інтеграції.

Параграф підручника на стор. 160-163( 1,2)  /до теми 3. Міграція/

Познайомтесь з новими поняттями: глобалізація, глобальні проблеми, інтеграція. На стор 161 роздивіться таблицю, з'ясуйте складові для того, щоб стати членом Єдиної Європи.  На стор.163 познайомтесь з етапами  процесу економічної інтеграції. Презентація



24.04 МИСТЕЦТВО

     Доброго дня, шановні учні! Дуже сумую  за звичайним шкільним життям, думаю, ви також.  На жаль , скоріш за все, навчальний рік завершиться в дистанційному режимі. Ми повинні пройти це випробування і стати міцніше, ще сильніше цінувати життя та велике щастя  живого спілкування. Будемо сподіватись, що все минеться. Дай-то Бог!!!
     Ми продовжуємо знайомитись з АРАБО-МУСУЛЬМАНСЬКИМ культурним регіоном.

Тема уроку. Образотворче мистецтво Арабського Сходу. Каліграфія. Арабеска. Стилі арабської каліграфії. Арабеска в живописі., архітектурі. Декоративно-ужиткове мистецтво регіону: килимарство, кераміка, ткацтво. Килимарство Персії, Туреччини. Ізнікська кераміка. Іранське килимарство. Турецьке гончарне мистецтво. Дамаські тканини. Книжкова мініатюра. Реза Абассі. Творчість видатного художника-мініатюриста К. Бехзада.

     Стор. підручника 75-78. Уважно роздивіться твори мистецтва, характерний орнамент - арабеска, що прикрашає предмети побуту, архітектурні споруди. Зверніть увагу на арабську каліграфію. Вона заслуговує на увагу.
   Пропоную вам цікаву, як завжди, ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Виконайте творчу роботу: "Студія арт-терапії. Графічні арабески ( намалюйте арабський орнамент в стилі арабески). Чекаю ваших робіт!


27.04.  ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА


Вітаю! Продовжуємо тему "Інтеграція та глобалізація. Міграційні процеси."

Подивіться в підручнику. Це той самий параграф. Стор.163-167(лише 3 пункт).Уважно розберіться з табл. на стор.165 (основні мотиви міграцій населення),  перегляньте таблицю на стор. 166. Запамятайте саме поняття МІГРАЦІЯ. В сучасному світі таке  явище дуже  розповсюджене. Пропоную текстовий матеріал з іншого підручника   Підручник
Перегляньте   ПРЕЗЕНТАЦІЯ

Щоб перевірити себе - спробуйте попрацювати з тестами.  ТЕСТИ.

Наприкінці навчального року буде проведено підсумкове тестування. Якщо не зміниться дата, то це 27.05. Тестування пройде в онлайн- режимі, в певний час. Час відповіді на тести буде обмежений, приблизно 15хв. Пройти тестування мають всі.  На сайті ви побачите розклад підсумкових перевірочних робіт. 



29.04.  ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА


Всім привіт! Сьогодні ми продовжуємо тему"Інтеграція і глобалізація.. Виклики сучасного світу"

       В підручнику це продовження попередньої теми на стор. 167 - 171 (пункт 4). 
Сподіваюсь, що вам дещо відомо з вашого досвіду про проблеми сучасного світу. Зверніть увагу на стор. 168 є таблиця "Глобальні проблеми людства", прочитайте її зміст, дайте відповідь на запитання.  Прочитайте висновки до теми, дайте відповіді на запитання наприкінці параграфа.
      Перегляньте ще раз ПРЕЗЕНТАЦІЮ.

Перевірте засвоєні знання за допомогою тестів ТЕСТИ. Надсилайте мені на пошту. Чекаю.

         
Додаток до теми. Це підручник, в якому ця тема розкрита більш детально. Раджу переглянути.


04.05. ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Вітаю вас 10-класники! Продовжуємо розділ 7 "Україна, Європа, світ

Тема уроку "Міжнародні  відносини та міжнародне право"

Пропоную подивитись презентацію, познайомитись з проблемами та особливостями співіснування країн світу. Це  ТЕМА 2 .   Прочитайте та уяснить нові терміни, запам'ятайте.



Уважно роздивіться табл. "Мета та види міжнародних відносин". Зверніть увагу на поняття національні інтереси,  спробуйте визначити саме нац. інтереси власної країни.

Для перевірки своїх знань спробуйте виконати тести.    Тести

05.05 МИСТЕЦТВО

Привіт всім! Запрошую вас сьогодні познайомитись з музичними та хореографічними досягненнями Арабо-мусульманського культурного регіону. 

Отож,  тема уроку "Музичні та хореографічні арабески "

       Сподіваюсь, що термін АРАБЕСКИ ви запам'ятали, то спробуйте поєднати його з музичною  культурою. Так, дійсно,  це означає музичні візерунки. Термін можна застосувати до розвитку та особливостей хореографії та інструментальної музики.

    Пропоную вам познайомитись з навчальною презентацією. Детально огляньте матеріал. Зверніть увагу на нові терміни "МАКАМАТ"- професійна музика мусульманського Сходу. Познайомтесь з музичними інструментами: струнно-щипковими (уд, саз), струнно-смичковими( ребаб, кеманча), духові( най), ударні ( дойра).
     Думаю, з задоволенням ви дізнаєтесь про арабську хореографію та подивитесь різновиди танців. Познайомтесь з сучасною музикою


Творче завдання: Спробуйте вивчити елементи класичного арабського танцю. Намалюйте ескізи оформлення танцювальних костюмів. 
Чекаю ваших робіт на вайбер  (098-44-67-684), чи елек. пошту     lwlysenko.1962@gmail.com

06.05. ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Вітаю вас 10-класники! Продовжуємо розділ 7 "Україна, Європа, світ"

Тема уроку . Міжнародна система безпеки.

Будь ласка, опрацюйте ТЕМУ 2 "Міжнародні відносини та міжнародне право.

Тема уроку "Міжнародна система безпеки"Стор. 173 - 174. Зверніть увагу на міжнародні організації та міжнародні документи, з якою метою вони приймаються, на які країни розповсюджуються. Зверніть увагу на таблицю "Структура організації об'єднаних націй", добре розгляньте її, дайте відповідь на запитання.


08.05 МИСТЕЦТВО

Привіт 10-класники! Сьогодні остання тема з мистецької подорожі Арабо-мусульманським культурним регіоном. 

"Мистецтво Арабо-мусульманського культурного регіону. Узагальнення знань.

Інтерактивна вікторина "Мистецтво Арабо-мусульманського культурного реріону"

Пропоную повторити тему та виконати тестові завдання




      Налаштуйтесь на контрольне тестування на слідуючому тижні. Якщо ви пропонуєте замість  підсумкового тестування ТВОРЧИЙ ПРОЕКТ,  ТВОРЧУ РОБОТУ ( розроблений екскурсійний маршрут, туристична подорож  архітектурними пам'ятками культурного регіону, 
" Хореографічний калейдоскоп народів світу" "Декоративно-прикладне мистецтво світу" та інше ( оберіть самі) я погоджуюсь. Однак, від вас немає повідомлень. Що сталося? Чому ви нехтуєте уроками. Чому майже ніхто не надсилає жодної роботи? 
      Я розумію, що ви дієте вибірково. Але ж  повинно бути повноцінне навчання до кінця навчального року за розкладом, а не за принципом хочу чи не хочу. Відгукніться.




13.05. ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Привіт всім! Розглядаємо зразу 2 теми

 Тема уроку "Міжнародне право. Міжнародне гуманітарне право".( підручник Т.2 стор.175-178)
"Україна - член європейського та світового співтовариства"(Т.3 п.1,2 стор. 179-181)

ТЕкст уроку (прочитайте)

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ( до теми "Україна - член європейського та світового співтовариства"


Завдання Т3. Україна – член європейського та світового співтовариства. Геополітичне  становище. Участь України В ООН, ОБСЄ, Раді Європи, СОТ тощо. Стор. 178-183

 Попрацювати з питаннями до теми ( в кінці  параграфа)

Підготуйте питання 7, 8 на стор. 183( письмово)



  Записати в зошиті відомі вам міжнародні договори




15.05. МИСТЕЦТВО

Вітаю вас, 10-класники! Закінчився курс  МИСТЕЦТВО СВІТУ. Сподіваюсь, що вам щось запам'яталось, щось нового дізнались. Залишились лише підсумкові уроки. 


Тема сьогодні "Мистецька мозаїка. Узагальнення знань. Пропоную вам тестові завдання. Які будуть відкриті 15.05 до 12.00 



 

Шановні учні! У зв'язку з тим, що сьогодні ви виконували контрольну з географії, час складання тестів з мистецтва перенісся з 12.00 на 13.45. Час роботи над тестами - 30 хв. ) 14.15 тести приберуться
ВІдповіді приймаються до 15.00






18.05. ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА

Доброго дня! Тема уроку  


Європейський вибір України. Угода про асоціацію Україна- ЄС


Ідея об'єднаної Європи не нова. У певному розумінні така єдність існувала в часи Римської держави, потім — при Карлі Великому, а пізніше — при Наполеоні Бонапарті. У всіх цих випадках єдність була забезпечена застосуванням сили й захопленням територій. Але після Другої світової війни визріло розуміння об'єднання, заснованого на співробітництві та взаємній повазі народів Європи. Нині таке об'єднання народів та держав Європи уособлює ЄС.
ЄС є економічною та політичною організацією держав Європи. Створення ЄС — не день народження, коли точність дати не викликає сумніву. Нинішній ЄС — це результат п'ятдесятирічної інтеграційної діяльності в Європі. Будівництво Європи без кордонів почалося тоді, коли у 1951 році шість держав підписали в Парижі угоду про заснування Європейського об'єднання вугілля й сталі (Бельгія, Італія, Люксембург, Нідерланди, Німеччина та Франція), продовжується сьогодні й триватиме ще не одне десятиліття.
Найважливішими віхами на цьому шляху були:
1951 рік: заснування Європейського об'єднання вугілля й сталі.
1957 рік: створення Європейського економічного співтовариства, заснування Європейського товариства з атомної енергії.
1967 рік: об'єднання Європейського економічного співтовариства, Європейського об'єднання вугілля й сталі та Євро-атому й утворення Європейського співтовариства.
1973 рік: приєднання до Європейського співтовариства Великобританії, Данії та Ірландії.
1981 рік: приєднання до Європейського співтовариства Греції.
1986 рік: частиною Європейського співтовариства стали Іспанія та Португалія.
1990 рік: розширення Європейського співтовариства в результаті возз'єднання Західної і Східної Німеччини.
1992 рік: завдяки спільним зусиллям, спрямованими на подальше укріплення економічних і політичних зв'язків між країнами Європейського співтовариства з'являється ЄС. (Маастрихтський договір).
2003 рік: ЄС завершив переговори з 10 країнами-кандидатами (Чехія, Словаччина, Польща, Угорщина, Словенія, Мальта, Литва, Латвія, Естонія, Кіпр) про їх вступ до Євросоюзу.
ЄС базується на принципах свободи, демократії, поваги до прав і основних свобод людини, а також верховенства права; ці принципи є спільні для всіх країн-членів. На думку Дж. Сороса, Європейський союз найповніше втілює концепцію відкритого суспільства, адже йому притаманна така риса: усі складові нації становлять меншість ЄС, Союз поважає різноманіття культур і традицій європейських народів.
Відкрита економіка, раціональне використання робочої сили та розумна організація виробництва сприяють досягненню таких найважливіших цілей ЄС: збереження миру між країнами, які раніше воювали; створення міцного союзу народів Європи; «підтягування» рівнів економічного розвитку до максимально високих показників; збереження та примноження загального добробуту.
ЄС зобов'язується: забезпечити громадянам ЄС високий рівень охорони з питань свобод, безпеки та юстиції; запобігати расизму й ксенофобії, а також боротися з цими явищами; запобігати організованій злочинності та боротися з нею; боротися з тероризмом, торгівлею людьми, торгівлею наркотиками, торгівлею зброєю, зі зловживаннями та корупцією.

2. Органи ЄС.

ЄС має систему інституцій, завданням яких є створити «найщільніше об'єднання народів Європи» (див, схему 1). Це динамічна система, яка безперервно змінюється під впливом процесів європейської інтеграції і базується на такому розподілі політичних обов'язків: Комісія пропонує, Парламент радить, Рада Міністрів вирішує, а Суд визначає правила. (Європейський суд не плутайте з Європейським судом з прав людини, створеним відповідно до Конвенції про захист прав і свобод людини. Це різні органи.)


Наступними кандидатами на членство в ЄС визначено Болгарію, Румунію та Туреччину.
На сьогодні, як відомо, країни ЄС мають прозорі кордони, об'єднані ринки, єдину валюту, спільну зовнішню політику, розбудовується спільна система безпеки, в якій НАТО відведено ключову роль. Розробляється єдина конституція ЄС. Майбутнє ЄС більшість бачить як високоінтегровану конфедерацію незалежних держав, що зберігають національну культуру, менталітет, національні особливості. 2/з (наразі 67 %) громадян країн-членів вірять, що їх країни отримають значні переваги від членства в ЄС.
Проте є й противники єдиної Європи. Наприклад, такі країни, як Ісландія, Норвегія та Швейцарія перебувають поза межами Союзу. Причому саме громадяни Норвегії та Швейцарії під час референдумів сказали «Ні!» вступу їх країн до ЄС. Противниками єдиної Європи є також антиглобалісти.

Країна-кандидат подає до Ради ЄС заявку про членство. Формальні переговори веде головуюча в Раді ЄС у даному півріччі країна. Після завершення переговорів проект договору передається Раді та Європейському парламенту для затвердження. Після цього країни-члени та країна-кандидат підписують і ратифікують договір. Тоді країна-кандидат стає повноправним членом ЄС.
Завданням переговорів є зміцнення кандидата, аби він якнайлегше міг виконувати обов'язки та користуватися привілеями, які виникають із членства в ЄС. Упровадження стандартів ЄС може бути тісно пов'язане з великим фінансовим навантаженням. Тому деяким кандидатам вдається домогтися поетапного впровадження цих стандартів упродовж перехідного етапу. Поняття «перехідний етап» означає «етап, під час якого новий член ЄС тимчасово не набуває обов'язків із деяких елементів законодавства ЄС».
Україна прагне набути повноправного членства в ЄС.

Щоб досягти цієї мети, потрібно зміцнити демократичні засади українського суспільства (адже країни Заходу прагнуть спілкуватися лише з демократичною Україною), привести українське законодавство у відповідність з вимогами й стандартами ЄС (необхідно адаптувати понад 40 тис правових норм!), наблизити показники соціально-економічного розвитку країни та рівень життя населення до європейських стандартів, досягти справжньої демократизації суспільства...
На сьогодні Україна розвиває з ЄС співробітництво, яке з огляду на наш потенціал та досвід співробітництва з НАТО має найбільші перспективи саме у сфері безпеки. Адже, по-перше, Україна у сфері безпеки може бути не лише споживачем, а й реальним вкладником — у галузі стратегічних транспортних перевезень, використання космосу, розвідки, миротворчої участі, правоохоронної діяльності, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій тощо; по-друге, в напрямі вступу до ЄС Україна може рухатися як через безпосереднє співробітництво із Союзом, так і використовуючи наявні можливості співпраці з НАТО. Статус України як держави, що має особливі стосунки з НАТО, відкриває реальні перспективи для наближення до стартової позиції, з якої вона могла б розглядатися як потенційний член ЄС.




Завдання: Тема 3,  стор.181-183,  відповісти на запитання, питання 8 обговоріть в родині
(можно надіслати)

https://naurok.com.ua/test/realtime/2142420 - тестування попередньої теми

19.05. МИСТЕЦТВО


Вітаю вас!   Передостанній урок за темою звучить , як обговорення  про "Закон  культурного плюралізму" Сподівають, що означає ПЛЮРАЛІЗМ ви знаєте.  




22.05 - підсумкове тестування з мистецтва.                             З 13.00 до 13.30
Роботи надсилати  на адресу   lwlysenko.1962@gmail.com 
чи вайбер 098-44-67-684


20.05 Громадянська освіта

Доброго дня, 10-класники! Сьогодні практичне заняття, яке присвячене вступу України до ЄС. Можно нарахувати і прихільників і противників  такого історичного кроку. Перечитайте інформацію, що я вам пропоную.
https://drive.google.com/open?id=12IfXg0hh3LMQqoko1MjfHPZWfb2nIB5n

А як думаєте ви?  Чи підтримуєте це рішення політичної влади? Поміркуйте.

https://drive.google.com/open?id=1oiYFI7CqpqonoHuw5BvqGw6H-uv6rvBK



20.05 Громадянська освіта


Привіт всім! Передостання тема - практичне заняття.

Молодіжні ініціативи та волонтерство в різних країнах світу


Пригадайте
1.Що таке соціальна активність?
2.Що таке волонтерство?
3.Які чинники сприяють розвитку волонтерства?
4.Що спонукає людей до волонтерської діяльності?
    На підставі матеріалу підручника  доведіть, що волонтерство є основою побудови та розвитку громадянського суспільства.
Завдання : молодіжні ініціативи та волонтерство в різних країнах світу.

Підручник «Громадянська освіта»  ст.83 – 85.


Прочитайте в підручнику ще раз  на стор. 89, тема 6, зверніть увагу на ініціативи молоді. А яка ваша думка? Чи підтримуєте ви діяльність цих організацій? Чи могли б ви підтримати волонтерську ініціативу, чи самі організувати волонтерський рух?

 1. Підготуйте презентацію по даній темі.


27.05 - підсумкове тестування з громадянської освіти з 13.00 Відповіді надіслати до 14.00.

lwlysenko.1962@gmail.com 
чи вайбер 098-44-67-684



29.05 МИСТЕЦТВО


Вітаю вас з завершенням навчального року . Сподіваюсь, що

в наступному році ми зустрінемось та продовжимо мистецькі подорожі.  А поки пропоную вам віртуальну подорож арабо-мусульманським регіоном.



Бажаю радісного, сонячного, здорового літа! До зустрічі!


Комментарии